هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در حمله حزب‌الله-راهبرد معاصر

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در حمله حزب‌الله

منابع خبری گزارش دادند به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۲۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه «المیادین»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد در پی حمله مقاومت اسلامی لبنان به موضع نظامی «الطحیات» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی کشته و زخمی شده‌اند.

المیادین گزارش داد به دنبال حمله جنبش حزب‌الله لبنان به موضع نظامی مذکور در خطوط مرزی لبنان ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و ۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

به دنبال این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد گروه شهیدان «محمود بیز» و «مهدی عطوی» عصر امروز موضع نظامی «المالکیه» را با انواع تسلیحات موشکی و مسلسل هدف قرار دادند.

حزب‌الله در عین حال اعلام کرد موشک‌های شلیک شده به سمت این پایگاه صهیونیستی دقیقا با اهداف و نظامیان صهیونیست برخورد داشته‌اند و بخش زیادی از تجهیزات فنی دشمن را منهدم کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان، عصر امروز، اعلام کرده بود گروه شهیدان «ابراهیم حبیب الدبق» و «علی عدنان شقیر»، ظهر امروز (چهارشنبه)، مواضع «جل العلام»، پایگاه «زرعیت» و یک پایگاه در مجاورت منطقه رأس الناقورة را با موشک‌های هدایت‌شونده و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده